Periodisme cooperatiu per la transformació social
directa.cat
SUBSCRIU-T'HI FES UNA DONACIÓ

Amor SL o l’addicció al ‘matx’

Les aplicacions de cites provoquen insatisfacció i problemes de salut mental. Cal fugir del relat que estigmatitza les usuàries i posar el focus en els mecanismes per generar dependència que implanten les empreses que les promouen

| Núria Garcia Traveria

Si cerquem en internet informació relacionada amb xarxes, apps de cites, cervell i consum, ens apareixeran incomptables articles, sempre amb les mateixes paraules i arguments, com per exemple, dopamina, hormona del plaer, “addictes a les apps com si fossin màquines escurabutxaques”, “Tinder activa el nostre sistema de recompensa” o, “les nostres dades són comercialitzades amb finalitats publicitàries”. Sí, tot això ja ho sabem. Encara que repercuteixi en la nostra salut o ens...

Aquest contingut és només per a subscriptores. Si vols llegir-lo, dona suport al projecte i fes-te subscriptora

Article publicat al número 582 publicación número 582 de la Directa

Donacions

Fes una donació

FES UN DONATIU
Error, no Advert ID set! Check your syntax!