Qui ho havia de dir, quan vam crear el canal de YouTube de la ‘Directa’, el setembre del 2013, que quasi vuit anys més tard, estaríem on som. L’àrea d’audiovisuals compta ara mateix amb més d’una vintena de persones col·laboradores, hem superat els 3,3 milions de visualitzacions i tenim més de 7.300 subscripcions al nostre canal. Aquest curs, a més, s’ha formalitzat un nucli de col·laboradores d’audiovisuals al País Valencià i hem renovat el llibre d’estil de l’àrea.
La gran novetat, però, és la compra de material d’audiovisual, després d’anys que cada col·laboradora hagués de fer servir el seu propi material per anar a fer cobertura audiovisual dels diferents temes d’actualitat. Aquest és un pas molt important, ja que era un reclam després de temps per tal de poder comptar amb material de qualitat i poder fer un pas més cap a la consolidació de l’àrea.
Tenim més de 7.300 subscripcions al nostre canal. Aquest curs, a més, s’ha formalitzat un nucli de col·laboradores d’audiovisuals al País Valencià i hem renovat el llibre d’estil de l’àrea
Això, juntament amb l’actualització del llibre d’estil la consolidació de l’àrea al projecte de la Directa. Hem acordat unes pautes comunes i hem establert una sèrie de pautes d’actuació, com ara la venda o cessió d’imatges a tercers, un estil comú en els grafismes i un protocol de seguretat per a tothom qui hi participi. Aquest llibre d’estil està a punt després de moltes reunions i discussions, i dibuixa un camí a seguir.
Aquests canvis arriben després d’un any marcat per la pandèmia, en el qual ens hi hem hagut d’adaptar. Tot això, però, ens anima a seguir endavant i dibuixar un nou horitzó amb reptes engrescadors.