Periodisme cooperatiu per la transformació social
directa.cat
SUBSCRIU-T'HI FES UNA DONACIÓ

Editar sense demanar permís

Les pràctiques d’autoedició han qüestionat la frontera que delimita qui pot o no permetre’s fer cultura. El creixent protagonisme del fanzín obliga a prevenir-nos sobre la seva integració acrítica al cànon artístic, i alhora reivindicar-ne la capacitat per subvertir la divisió social del treball

FOTOGRAFIES | Victor Serri

El mes de novembre, el Brooklyn Museum de Nova York inaugurava l’exposició “Copy Machine Manifestos: Artists Who Make Zines” (Manifestos de fotocopiadora: artistes que fan fanzins). La mostra es va presentar com la primera retrospectiva dedicada a la història d’aquest model d’edició als Estats Units. Iniciant la seva cronologia als anys setanta, va reunir una àmplia col·lecció de publicacions autoeditades, la majoria d’elles, impreses amb fotocopiadores, aparells que escapen a...

Aquest contingut és només per a subscriptores. Si vols llegir-lo, dona suport al projecte i fes-te subscriptora

Article publicat al número 577 publicación número 577 de la Directa

Donacions

Fes una donació

FES UN DONATIU
Error, no Advert ID set! Check your syntax!