Periodisme cooperatiu per la transformació social
directa.cat
SUBSCRIU-T'HI FES UNA DONACIÓ

Publicitat maquillada

Mercadona assegura que no insereix publicitat als mitjans, però les empreses que elaboren les seves marques blanques sí que destinen grans pressupostos als anuncis de premsa, ràdio i televisió

En la roda de premsa celebrada el 20 d’abril de 2021, en la que Juan Roig va fer balanç de l’exercici 2020 i va voler enviar un missatge molt clar: “L’any passat, Mercadona va comprar productes espanyols per un valor de 21.138 milions d’euros. L’empresa representa un 2,22 % del PIB espanyol, el 3,9 % dels llocs de treball [Roig assegura que als 93.300 llocs de treball directes cal afegir-hi...

Aquest contingut és només per a subscriptores. Si vols llegir-lo, dona suport al projecte i fes-te subscriptora

Article publicat al número 523 publicación número 523 de la Directa

Articles relacionats

Donacions

Fes una donació

FES UN DONATIU